13. kesäkuuta 2006

hei hou, ja päätä seinään

Käsityörintamalla ei ole ollu menestystä viime päivinä. En tiedä onko nämä helteet pehmittäny mun pään vai olenko muuten vaan "väsymyshumalassa" yövuorojen takia. Mut mut...

Tilattiin Vilman kanssa aikapäiviä sitten Putkista Toikalta kesäkasseja varten. Vilma on omistaan jo saanut kaksi ihanaa laukkua aikaiseksi, mut mun saldoni on kolme epäonnistunutta yritystä :/ Laukun tuleva malli ei vaan jotenki ilmeentyny mulle. Tykkään aika isoista laukuista (iso tyttö, iso laukku?) joten sain putkikset loppumaan ensimmäisillä yritelmillä ihan kesken. Tämän tyylinen siitä piti tulla, mut torsoksi jäi.


Puuhelmistä pitäis tulla kahva kassiin, mut onkohan ne liian pieniä? Putkis on niin rouheeta kamaa että helmetkin sais olla ehkä isompia.. Harmi että mun kukkarolle passelissa Tiimarissa ei myydä tuon isompia, pitää varmaan mennä Sinooperiin tai Harrasteeseen köyhtymään.
Onneks putkista on niin nopee virkata, muuten olis varmaan jo palanu hermot.. Päätin tehdä laukkuun pohjan kankaasta, riittää putkikset sitten pidemmälle :)

Enää puoltoista viikkoa kesälomaan. Oi että! Kun se nyt jaksais pitää näitä ilmoja.. Helteet on mun mielestä ihania. Koskaan ei ole mulle liian kuuma, ainakaan täällä Suomessa.

3 kommenttia :

Vilma kirjoitti...

Malta lauantaihin asti, sit haetaan sulle lisää Putkista, niin saat sen haluamas ison kassin! :)

Mä teen kans puuhelmistä kahvat yhteen Putkis-kassiin (jahka kerkeen). Tiimarin isoimmat oli mun mielestä 22 mm, onko ne siis liian pieniä sun makuun?

Jatta kirjoitti...

Joo siis tää idea on alunperin sulta noihin puuhelmikahvoihin. Oisin voinu älytä laittaa sen tuonne postaukseen..

Työkaveri soitti just Harrasteesta, se tuo mulle 40mm helmiä illaksi :) Ne on mun mielestä just sopivan kokoisia.

Jos toi laukku menee nyt pipariksi niin ostan sit Toikalta lisää putkista, saan sen ison kassin sit varppina.

Vilma kirjoitti...

Heiii, eipä tässä mitään: itekkin sain idean varsin arkisesti H&M:n kuvastosta. :) Meinaat ilmeisesti maalata helmet? Noista tulee varmasti todella kivannäköiset kahvat!