18. kesäkuuta 2006

krapula

Viikonloppu on mun osalta menny melkosen kosteissa tunnelmissa ja nyt on krabbe. Oma vika, mitäs läksin.. Kaikkein kamalin asia krapulapäivissä on mulla ilmenevä matkapahoinvointi. Ei voi virkata, ei voi neuloa. Alkaa yököttämään. Voisikohan sitä ommella? Ruokapöytä on nimittäin näyttäny perjantailta asti katastrofialueelta.


Kesähamonen on vasta kaavoitusasteella, muotolaskokset ei suostu tottelemaan mun visiota.

Luonnonvalkoinen putkis on kesytetty! Laukku on vielä vaiheessa kun koristelussa käyttämäni helmet loppua lötkähti kesken leikin. Huomenna Tiimariin niin homma on korjattu ja kassi vuorta vaille valmis :)


Mun piti tehdä ufoja valmiiksi tänä viikonloppuna, mut vanha purkutyö kertoi haluavansa kassiksi. Että eikö se ole vähän niinku ufon työstämistä? Kun käyttää purkulangat poies?


Nyt vois syödä jo ehkä jotain. Ja rypeä itseinhossa: koko hieno helleviikonloppu on sikailtu, hyi mua. NÖF.

2 kommenttia :

Vilma kirjoitti...

Sympatiaa sulle, Turmiolan Tiina. :D

Ihania laukkuja, toi vaaleanpunainen sykäyttää erityisesti (ylläri? :D), ota ne huomenna mukaan, niin nään ne luonnossa, jooko?

Jatta kirjoitti...

Kiitsa, yritän survoa laukkuja mukaan että saa esitellä ;)

Turmiolan Tiina suomii itteänsä täällä vähän liikaa tällä hetkellä, oispa jo huominen..