19. kesäkuuta 2006

lisää lisää mulle mulle

Toikan reissu on tehty! Kiitos Vilmalle kyydistä ja seurasta, oli kivaa :) Olin kyllä melkoisen väsynyttä seuraa, taitaa viikonloppu vielä kummitella taustalla.. Oon varmaan tullu vanhaksi kun krapulakin kestää monta päivää. Myymällässä aika meni kuin siivillä, löntystin hyllyltä toiselle pää melko tyhjänä. No ostinhan minä sentään jotain :)


Putkikset on työkaverille ja Berkshire Bulkyista ostin tänään vain yhden kerän. Muut on vanhoja. Siis yksi kerä mulle koko Toikan reissulta?! Mä oon muuttunu nainen.. Mies sanoi että mikä järki oli edes lähteä kun en mitään ostanu, mut se ei näe koko piirakkaa ;) Eikä tiedä että Vilma käytti mua Vapaa Valinnassa...


Tää on näitä mun hassutuksia taas. Ohjetta ei ole, sitä sitten vaan vääntämään ja etsimään hyvä mallineule jne jne. Toivottavasti tätä paitaa ei tarvitse purkaa-tehdä-purkaa, muuten menee kesä ohi eikä paita valmistu ikuna päivänä. Toivottavasti tää onnistuis, se olis niin ihku!

Palataan asiaan kun mulla on oikeesti jotain asiaa -> valmiita töitä. Eli ei uusia töitä puikoille ennenkuin joku vanha irtoaa sieltä ensin ;)

4 kommenttia :

Sini kirjoitti...

Tosi nätti kesäpaita!! Toivottavasti ohjeen "keksiminen" onnistuu...jään kiinnostuneena odottamaan ;)

Katri kirjoitti...

Muakin on alkanut houkutella tuo Toika... Huomenna meen käymään Forssassa ja Toijalahan on ihan melkein matkan varrella, olis sitten neuletapaamisessakin jotain uutta esiteltävää :)

Vilma kirjoitti...

Ollos hyvä vaan, ja kiitos itelles seurasta! :)

Tosta kesäpaidasta tulee ihana, kannatti ehdottomasti ostaa puhtaanvalkoista eikä l.valk. Suvia. Passaa paitaan loistavasti. Nih. :)

Jatta kirjoitti...

Sini: Toi on kyllä kiva, eri asia sitten miten mun toteuttaminen onnistuu... pidetään peukkuja, juhannuksena paituli pääsee puikoille!

Katri: Kyllä Toikalla kannattaa käydä, kaikkee kivaa siellä oli hyllyt väärällänsä. Eihän se mikään LANKAkauppa oo, mutta kuiteski :)

Vilma: Hyvä kun sanoit että ota valkosta, mulla oli kuuppa niin jumissa että olisin yksin ostanu taas ties mitä!