11. kesäkuuta 2006

paitapainosta päivää

Tuulia sen aloitti ja Amelie sinetöi. Vaikutuksille altis allekirjoittanut halusi kallon. Johonki. Pari teepparia on ollu jo muutenkin suunnitelmissa, paidat ostettu ja maalit myös. Niinpä tein sitten pääkallopaidan :)


Muuten jees, mut toi musta väri ei meidän valkokarvaisessa taloudessa oo kauhean hyvä juttu.

Tein toisenkin paidan kertomaan omasta uraputkestani täällä nykysuomessa, jossa kaikilla muilla tuntuu olevan mukavan ihana ja mielenkiintoinen työpaikka tahi ammatti. Ehkäpä minäkin vielä joskus tiedän mikä haluan olla isona :) Siihen asti:


Kolmaskin paita syntyi, tää on oikeestaan jo vanhempaa mallistoa. Paidassa on piiloviesti :o


On ollu hieno päivä! Jäätelöä on syöty ja ufot on edistyneet edes vähän. Oon kyllä tänäänkin vaihtanu neulottavaa työtä kolme kertaa, levoton luonne.. Pikku naket on pitäny mulle seuraa parvekkeella koko päivän, ne on semmosia auringossa makailijoita.




Kyllä kesällä on kivaa!

9 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Wou. Miten sait nuo tekstit noin hianosti? Oletan, ettei sinulla kotona sentääs seulan valotusmahdollisuuksia ole?

Oletko ihan oikeesti kutoja? Vai oikeestioikeesti :)

tippi

Jatta kirjoitti...

Joo kuule väänsin paperiveitsellä kontaktimuovista sapluunat ;) Hirmu homma, mut hienot tuli. Paitoja on varmaan tulossa lisää, Vilma toi mulle Sinellistä the taikapaperia. Sitä mihin voi tulostaa jne..

Ja juu, oon ihan aikuisten oikeesti kutoja. Kolmessa vuorossa kudon. Ihmeellisyyksiä on elämä täynnä ;)

Raisa kirjoitti...

Kivoja paitoja!

Voih mua harmittaa kun en saa tuolla kukkaohjeellasi todellakaan noin kivoja kukkasia aikaan kuin mitä sulla tuolla jossain aiemmin oli esillä hirmuinen keko... Se puujalkakukka siis...=)

Ehkä mulla on vaan epäsopiva lanka, täytyy koittaa taas joskus uudella langalla ja inspiraatiolla.

Jatta kirjoitti...

No voi harmitus :/ Puuvillalangat on kyllä semmosia kekkuloita etten itsekkään saa niistä mitään kovin kaksista aikaiseksi. Noi kukat on varmaan luotuja pehmeille villalangoille...

Vilma kirjoitti...

Siistejä paitoja! Mua miellyttää etenkin toi duunaripaita, kun itekin on tullut väännettyä joskus kolmee vuoroo. :) Mitäköhän mun nyt pitäis paitaan painaa, "ei-minkään-tekijä ja vielä diplomin kera"? :D

laura kirjoitti...

Hauskoja paitoja, etenkin tuon alimman kaltaiselle olis joskus ollut tarvetta... Mäkin oon muuten vaikutuksille altis, sun Brazil-paita sai mut haaveilemaan keltavihreän langan värjäämisestä... En vielä viikonloppuna saanut aikaseks.

Niin ja piti vielä kertoa, et oli hauska tavata KIP-daynä. Juhannusviikolla neuletapaamisessa sit taas! Niin ja paranemisia teidän olkapäälle.

Tarja S kirjoitti...

kerrassaan upeita paitoja! :)

Jatta kirjoitti...

Vilma: toi sun paidan teksti ei ole yhtään hullumpi idea ;) Sopii mun kieroutuneelle huumorintajulle.

Laura: Mulle kävi sen Brasilia-paidan kanssa sama homma. Ensin se oli muka niin räikeä ja nyt värit miellyttää ihmeen paljon. Sun värjärikokemuksella tulee varmaan taas kerran ihanaa lankaa :P
Oli kyl kiva nähdä naamoja blogien takaa lauantaina, hieno homma että näitä neuletapaamisia on!

Tarja: Kiitos vaan, duunaripaita on jo koeajettu yhden työpäivän verran ;)

Krista kirjoitti...

Tuollainen Duunari-paita kävi mun työpaikalla tällä viikolla =o)