9. kesäkuuta 2006

shoppailuhulluus iski

Kylläpä on pollea olo! Kaupoilta löyty vaikkas mitä ihanaa, miksei mulla voi olla isompi palkka? Välillä mietin että olenko jotenki kieroutunu kun saan onnistuneista ostoksista näin mielettömät kiksit..? Njooh, liian syvällistä pohdintaa, kaasua!

Askel vei Tullintorille ja tietysti Pellavapuodissa oltiin kolmenkymmenen prosentin alennuksilla, voi voi... Mukaan lähti "kesäistä" villaa yli 300 g. Missä järki, äly hoi?

Koskarin yläkerrasta ostin suunnitelmien mukaan vain Kittenit Branching Outia varten. Taas ollaan kesäisillä linjoilla..? This is getting out of hands määään.


Mut silti, olen tyytyväinen. Nättiä, somaa, ikiomaa :)

Eurokankaasta ostin kauan aloitusta odottaneen hameen tarpeet. Ja kuinkas ollakkaan, Tikrun kesämekkokangas oli mun lemppari koko kaupasta. Saakohan netistä liikaa vaikutteita?



Pitäis jaksaa malttaa että saa hameen paininjalan alle. Kutkuttaa ja polttelee jo kovasti. Mutku se pitäis jaksaa kutistaa :P

Ja viimoinen ihanuus. Tämän löysin Kehräsaaren Joulupuusta. Kun näin sen KirsiÄrrän blogissa, olin ihan myyty. Luulin vaan että mun tarvii mennä Prahaan asti se hakemaan. Mut ei, löysin löysin jipii!


Eikö ole vallan viehättävä ja tuiki tarpeellinen? Työkaverit luuli että se on eräälle kaksivuotiaalle neidille. Pyh, ne ei vaan tajuu.

Nyt sohvalle potemaan ostoskrapulaa ja keräämään voimia huomista KIPpailua varten.

Ei kommentteja :