25. kesäkuuta 2006

väsynyt mutta onnellinen

Juhannus oli ja meni, säät suosi ja ah oli niin mukavaa :) Oltiin jo toista kertaa avokin isovanhempien mökillä ihan nelisteen, rauhassa. Itikoita oli vaan niin kerpeleesti ettei ne meinannu antaa meidän edes nukkua (iiiiiiiIIIIIIiiiii!!) Nyt sitten väsyttää hemmetisti ja olenkin perheen ainoa hereilläolija tällä hetkellä.. meinaakohan nuo nukkua yöllä olleskaan?

Tässäpä kaikenkertovat kuvat meitin juhannuksesta:


Vesipedot vauhdissa! Välillä piti komentaa koirat saunaan lämmittelemään, ku vedessä on vaan niiiin kivaa.

Siinä tulee iso nälkä kun kovasti ui.


Tarpeeksi kun tuijottaa niin makkarat varmasti hyppää grillistä suuhun. Juuh, niin ma luulen.


Yöllä nukuttaa kovasti. Kumpi on kampi?

Meninki lupaamaan että postaan seuraavan kerran vasta kun on valmiita töitä.. No eihän niitä oo :P Huomenna ehkä jotain kivaa luvassa :) Mökkipuuhana mulla oli mukana kesämekkuli Suvista ja onneksi vaaleanpunaista Kitteniä BOta varten. Mitennii onneksi? Noku mun ihanainen bambupyörö sanoi "en syö" heti perjantaina.


Voi että ketuttaa! Enkä edes kiskonu tai mitään, pää jäi käteen silmukoita siirtäessä. Addin laatu on todettu siis täälläkin, Minnan sula-puikot ei ollu ainoa lajinsa epäonninen edustaja. Ja ei mulla ole edes toisia 3,5 pyöröjä, joten paitamekko on jäähyllä vähän aikaa.. Ei muuten mikään kauhean imarteleva juhannus. Addillisesti siis.

Branching Out nyt ei ole kelleen mikään uusi tuttavuus (paitsi mulle), mut voi kun tää on mun mielestä hieno!


Caritalla on sama puikoilla samasta langasta, mä oon niinku samis ;) Mut tää on mun ensimmäinen oikea pitsineuletekele, ja oon yliylpeä koska osasin! Kyllä nyt voi tehdä mitä vaan ihanaa kun tämän oppi.

Huoh, nukuttaa. Jos menisi tuonne pinon jatkoksi iltaunille.. Niin, se kun on kesälomakin ny!

4 kommenttia :

Helminalle kirjoitti...

Hei, saiskohan sitä puikkoa liimattua takaisin?
Mulla irtosi aikoinaan bambupyörön se_metallinen_väliosa holkki tms. ja laitoin tipan liimaa sinne ja nyt onkin pysynyt vallan jämäkästi paikoillaan. Suosittelen ainakin kokeilemaan :).

Vilma kirjoitti...

Multa löytyy toooosi tehokasta pikaliimaa (oon liimannu sillä mm. irroneen kengän pohjan takas paikalleen :D), multa saat ne pari tippaa jota tohon hommaan tarttee, jos haluut. Ja ihan omaks sitä saa Vapiksesta. :)

BO näyttää hienolta!

Carita kirjoitti...

Ollaan me samikset:D
BO näyttää hienolta, hyvä sinä :D

Jatta kirjoitti...

Helminalle ja Vilma, puikko meni siitä holkin yläpuolelta poikki, puikko on siitä kohtaa n. 2 mm paksu. Mies liimas sen Aralditellä, pitää kokeilla pysyykö se vai tussahtaako taas käytössä. Jos liimat ei pysy, niin Vilma mielellään kokeilen sit sun pikaliimaa!

Carita: :D Mulla on vaan kamala ongelma pituuden kanssa, 1,5 kerää on varmaan sopivasti...?