2. heinäkuuta 2006

aikaansaamattomuutta

Otsikko on sanahirviö, mutta se kuvaa mun tätä viikonloppua oikein mainiosti :) Jotenkin hyytyny olo, kuin mudassa tarpoisi. Neulominen on hiii-ii-dasta, ompelukone on rompsuttava hirviö ja saumuri yrittää purra. Ja juu, mulla ei ole tänään krapula, siitä on turha syntipukkia hakea ;)
Sain minä sentään leikattua kangasta ja maalasin helmiä. Ja tärkkäsin pitsiliinoja!


Tästä sekalaisesta seurakunnasta tulee laukku. Mikä tarkoitus laukussa on pitsiliinoilla ja puuhelmillä... No tietysti koriste á la Adelheid ja kahva á la Vilma. Aijai kun tulee söötti ;) Jos siis saan sen onnistumaan, tänään en uskalla ees kokeilla.

Paitamekko elää ja voi hyvin (hyvin, hitaasti). Ei se ehdi tänä kesänä mun päällä paljoa olemaan, mut ainahan tulee uusi kesä! Se ei ole siis ufoutunu vaan on mulla telkkuneuleena.


Kyllähän tuolla jo takapuolen peittää.

Postaus jäi torsoksi, ei onnaa näköjään kirjuuttaminenkaan näin zombina. Jos vaan söis pitsaa ja sipsejä ja kattois dvdltä Tahdon Asiaa :) Sunnuntaita!

4 kommenttia :

Vilma kirjoitti...

Meikä seuraa innolla laukun kehittymistä, sulla noita loistavia ideoita piisaa! :)

Ja kyllähän toi paitamekko on edistyny paljon, niin ohutta lankaa kuiteski. Reipas oot!

Tää lainais sit joskus Tahdon Asiaa, jos sopii? Vastalainaks tulis lisää Jeevesiä... :D

Jatta kirjoitti...

Kiitos kannustuksesta, yritän huomenna ehtiä ompelukoneelle tekemään laukun valmiiksi :) Jotenki ei vaan vieläkään nappaa, laiskistuuko lomalla oikeasti näin pahasti..?

Paitamekko sentään edistyy. Hitto kun se on niin kurppaisen näkönen, toivottavasti kastelu ja höyrytys tekee ihmeitä.

Ja Jeevesiä, kiitos mielellään! Jos yritän sen voimalla olla etukäteiskatsomatta Dr Housen 1.kautta ;)

eusu kirjoitti...

Heip vaan. Olen ekan kerran blogissasi (hiukan hävettää tunnustaa - koska en ymmärrä, kuinka tän oon "missannut"). Aivan valtavan ihania tekeleitä sulla. Ihana tuo suklainen laukku ja se hame, joka tehty siitä kankaasta, mistä sen suklaisen laukun vuori. Todella ihania ideoita sinulla ja kaunista kädenjälkeä. Pitääpä napata nappisi matkaan:)

Jatta kirjoitti...

No heip! Kiva ku "pääsit käymään", kyllä blogeja on nykyään niin paljon ja niin ihania etten minäkään tiedä niistä varmaan puoliakaan :D Kiitos kehuista, kovasti lämmittää :)