6. heinäkuuta 2006

sekalaista sepustusta

Mitäs mitäs, Kotivinkki promoaa virkkausta.


Nää on niin jaadajaa että enpä puutu enempää kun taitavammat on sen tehneet jo. Samaa mieltä kyllä asiasta, mutta aihe on näköjään kuin muurahaispesää sohisi.

Käsityörintamalta kuuluu jumitusta. Kaikki työt vaan seisoo ja odottaa että ihme tapahtuisi; minä saisin motivaatiota tehdä hommat loppuun :) Mutku njää, ei hotsita.

Eilen oli neuletapaaminen Viikinsaaressa ja oi kun oli mukavaa! Ei voi kuin ihmetellä miten mukavaa ja sosiaalista porukkaa käsityöihmisten keskuudesta löytyy. Upeeta! Uutta tapaamista pukkaa jo viikon kuluttua, sinne vaan kaikki, mieki olen ihan tuore ja niin hyvin vastaanotettu että voi suositella ;) Täältä tietoa tapaamisesta ja täältä kuvat rysän päältä.

Huomenna tiedossa retki lähikirjastoon, josko sieltä löytyisi tarpeeksi inspiraatiota & motivaatiota neulontaan..? Kun muut ovat tuntuneet sitä sieltä löytävän.. Naketkin vaan murjottaa kun on kuuma ja mamma on pahalla päällä.


Kummasti on lisänny töiden valmistumispainetta tämä bloggaaminen, mut sehän on vaan etu. Mulle sopii pieni paine ooooikein hyvin.

5 kommenttia :

Vilma kirjoitti...

Jos vättyilee blogilista sulle niin samaa tekee Blogger mulle; mun blogi päivitty tänään yli kahden tunnin viiveellä, ärrr.

Kirjasto on ihana paikka, sieltä löytyy vaikka mitä! Toivottavasti inspiroidut ja motivaatio iskee hyllyjen välissä. :)

marsu kirjoitti...

23:30 tulla räpsähti listalle. Just olin lähdössä kotiin ja laitoin vielä kuvia blogiini, saa nähdä päivittääkö sen nopeemmin.

KirsiÄr kirjoitti...

Omaa postausta voi yrittää päivitellä seuraavasti:
klikkaa sitä sinistä i-pyörylää oman blogisi nimen edessä, siellä on laatikossa tietoa päivityksistä, mm. seuraava arvioitu päivitysaika. Päivitä nyt -linkistä saa vähän buustattua automaattista päivitystä. Tosin eipä tämäkään aina toimi.

Sini kirjoitti...

Mulle ainakin kirjasto soi inspiraatioita oikein urakalla. Nyt on taas pää täynnä ideoita ja uusia lankoja hankittuna :D

Jatta kirjoitti...

Juuh, kirjastoon käypi tieni ja kyllä sieltä varmasti jotain löytyy :)

Kirsiär: Yritin sitä tarkistusta noin kuus kertaa ennenku blogilista "näki" mun päivityksen. Meinas stressitaso nousta prkle. Aina ei voi mennä ihan putkeen :I