5. elokuuta 2006

it's morfing time!

Vilmalla on vempaimet ja mie sain käyttää niitä tänään. Vyyhtesin ja kerin niin maan perskeleesti. Kyllä mun on pakko saada edes vyyhdinpitelijä (teline mikä-se-ny-o), se on niin nopeeta ja helppoa! Teline kitisi vähän vauhdin hurmassa, mutta äänihaitta oli huomattavasti pienempi kuin avokin narina samaa askaretta suoritettaessa.


300g Nallea ja 200g Malibua vyyhteytyi nopsaan. Bengtskärin majakkareissulangat pääsivät kerimiskojeen kyytiin. Rullaatirullaati..

Kotona alkoi syyhyttämään.. Kool Aidit kertoivat ajan tulleen. Ilun oppaalla minäkin sitte rohkenin.


1. Pink Lemonade 2. Watermelon Cherry 3. Black Cherry



1. Wild Watermelon Kiwi 2. Lemon-Lime 3. Mango

Kaikkiin värjäyksiin käytin 50g Nallea ja yhden pussin väriä. Tein yksivärisiä niin voin sitten raidoitella sukat miten hotsittaa tekohetkellä. Noi Brassivärit on mun mielestä ihan ykköset :)

Tulipa testattua! Kun kaikki siitä kuhisee. Kivvaa on juu!

11 kommenttia :

Vilma kirjoitti...

Kerkesit jo tässä välissä värjätäkin, ootpa nopee! Oikein kivan värisiä lankoja tuli, ja hirmu tasaiset värit, wau. ;)

Jatta kirjoitti...

Joo, T nukku ja mie mehuilin ;) Ei noi värit mitään megatasaisia ole, mut mulle kelpaa kyllä.

Maija kirjoitti...

Riittipä yhdestä pussillisesta hyvin koko kerälliseen! Tasaisen näköinen tulos. Minä oon vissiin epätasainen värjääjä, kun tuntuu siltä, että 50 grammaan lankaa on käytettävä vähintään kaksi pussillista koolia.

janna kirjoitti...

Oon aina katsellut, ettei Kooleissa olis mulle mitään käytettävää väriä, mut nyt tuo mango ois kyllä aika sweet :)
Vihreetkin on söpösiä.

Jatta kirjoitti...

maija: Vedin ekan vyyhden riskillä, oisin lisänny jos siltä olis näyttäny. Mut mun mielestä tosi hyvin tarttui! Mulla oli megasuuri astia, vaikuttikohan se?

janna: Kooleissa taitaa löytyä punaisen, keltaisen, sinisen ja vihreän (ja?) monen monia vivahteita.. Kyllä sieltä joku mieluinen löytyy :) Eopä tarvi ainakaan manata liian suppeita värikarttoja..

tinna kirjoitti...

On se dogi vaan niin sulonen :) ja langat makean värisiä !

Katja kirjoitti...

Tosi herkullisen värisiä lankoja! Alkoikin taas tehdä mieli keitellä värilitkuja langoille...

Minnie kirjoitti...

Ihanan värisiä lankoja ja suloinen jackrussel :)

Jenni kirjoitti...

Ihanan pirtsakat värit!

Jatta kirjoitti...

Juu on kyllä pirtsakat värit :D mulla yleensä on kaikki vähän hillitympää :P Mut jos raidottaa valkoisen kanssa tms niin tulee varmasti mulle mieluisaa sukkaa yms..

Koiruus tunki ihan itse kuvaan, hätistelin ensin pois mutta kivahan tuosta tuli noinki. Sisko ei yrittäny kuvaan, toi toinen on vaan ihan hulluna villalankoihin. Se pyörii niissä salaa kun kukaan ei huomaa ;)

Katri kirjoitti...

Kivoja värejä tosiaan, varmasti tulee pirtsakoita sukkia!

Jos sua kiinnostaa se ringette vielä, niin laita postia katri.inkinen at iki.fi, perjantaina pääsis kokeileen.