4. syyskuuta 2006

heikko happi

Reissu tehty! Ja olin kipeänä koko ajan :( Tästä syystä käväisin pikaisesti ainoastaan Liann-Lõngadissa lankaostoksilla..
No en ainakaan eronnut muista suomalaisista turisteista ku hoipuin valkonaamaisena terminaalissa :D Tietty harmittaa kun matka meni pipariksi, mutta semmosta se on, elämä.


Saalis. Harmaa alpakkalanka (Katia Alpaca Andes 50g/100m, 46 kr/2,94€) on tilaustyö ystävälle, jonkinmoiset lapaset tulossa.. Ruskea puuvilla on toiselle ystävälle (Steinbach Wolle Capri 50g/125m, 22kr/1,40€). Ja mohairsekoite mulle :) (Emmebi Vogue 50g/150m, 29kr/1,85€) Puikot maksoi 84kr eli 5,39€.

Mun piti kauheesti shoppailla vaikka mitä, mutta nyt jäi kyllä väliin. Onneksi terminaalin vieressä oli elukkakauppa että sai vekuille tuliaiset, mies oli tyytyväinen karamelleista ja puserosta.


Nää on saanu jo kyytiä, ja kovaa sellaista :)


Aww, meidän vaavit...

7 kommenttia :

Katri kirjoitti...

Ihania koiruuksia! Kurja juttu että olit kipeänä, mä olin viime kesänä Tallinnassa poskiontelontulehduksessa, mutta minkäs teit kun piti mennä hääviinoja hakemaan :)

Jatta kirjoitti...

Näinpä, nytkin oli matkat järjestetty ja kaikkea, minkäs teki :) Tietty on vähän semmonen olo että rahat meni ja mitään kivaa ei kuitenkaan tullu tehtyä..

Vai että hääviinoja, tajusin just etten tuonu edes yhtä viinipulloa tullessani :o Voi voi..

Vilma kirjoitti...

Elä huoli, luotettu lankakameli Vilma on monipuolinen ja muuntautuu tarvittaessa myös viinatrokariksi; mitäs sais olla? :D Kivoja lankoja löysit, kai jätit mullekin jotain?

Terveisin nimim. "Samat mielessä" eli Tallinnaan ens lauantaina lankakauppoja koluamaan (mutta toivottavasti ilman tautia). :)

ihanasonja kirjoitti...

Ihana herkullinen valkoinen, koska mäkin rakastuisin siihen väriin niin paljon enemmän, että osaisin käyttää sitä? Oon liian synkkä omalta väriltäni, että noita valkoisia katselen vain haikeana :(

Jatta kirjoitti...

Vilma: Oi, oot ihana :) Ja kyllä sinne lankoja jäi, aivan mahottomasti! Alvinen Alpakka oli kyllä ihanan pehmeää, mut se oli mun makuun vähän liian paksua (Oon nyt niin tottunu tuohon Dropsiin).

Ihanasonja: Valkoinenhan olis kiva lisä tummaan vaatetukseen ;)

e kirjoitti...

hurjan inhottava toi sun sairastuminen, mutta sait sentään jotain sieltä raahattua! ja kyllähän ne langat aina menee sen viinan edelle, lämmittää ainaskin vähän kauemminkin kuin sen yhden illan:)

toi ruskea puuvilla vie muuten ihan kielen mennessään!

Jatta kirjoitti...

e: Näin on :) Oon kyllä tyytyväinen että jaksoin edes tuon verran, olin sen verta huonossa kunnossa :(

Tota ruskeeta puuvillaa saa mun mielestä Lankakoristakin, hinta tosin on paljon isompi..