7. syyskuuta 2006

puuh..

Mä tein sen! Kädet on tärissy sairailusta (syömättömyys jne) niin holtittomasti koko viikon että en ole saanu juuri yhtään neulottua, tänään ei enää pystyny olemaan puikoista irti..

Swallowtail Shawl on nyt pingoilemassa, taitaa jäädä yöksi petarin alle vielä venyileen.. Poseerauskuvia luvassa myöhemmin!


Tää on niin ihana huivi! Mukava neuloa ja lopputulos miellyttää mahottomasti. Tein huivista lehden ohjetta huomattavasti suuremman tekemällä ensimmäistä mallikuviota 14 toiston sijasta 24 toistoa. Sia on laskenut silmukat valmiiksi jos joku niitä kaipaa :) Miten muuten on Sia (tai joku muu isohuiviexpertti), kuinka oot pingottanu näin suuria huiveja? Mulla meinas olla vähän ongelmia kun huivi halus väkisin pursuilla patjan sivulle asti.

Arvatkaa haluttaako aloittaa taas huivi, hä?!? Mikä ihmeen huivijumi mulle on oikein iskeny..

9 kommenttia :

laura kirjoitti...

Oih, miten herkältä se näyttää. Jään vartoileen niitä poseerauskuvia.

Tarja kirjoitti...

Hyvä, ettei tupajumi! Mulla oli Icarus kans niin iso, ettei mahtunut sellaisenaan sängylle, joten taitoin sen keskiviivaa pitkin kahtia.

Hyvältä näytää, huivit ON ihania neuloa!

Vilma kirjoitti...

Herkullisen näkönen, wau! Ja aivan mahottoman kokonen. Oot kyllä ollu todella sitkeä ja ahkera pikku neuloja ylimääräisine toistoines. :)

Jatta kirjoitti...

laura: Toivottavasti saan miehekkeen nakitettua kameran varteen huomenna :)

tarja: Tota kahtia taittamista mäkin mietin, mut mulla ei ole niitä pitkiä puikkoja työapuna.. Olis tullu ihan muotopuoli :P

vilma: Kiitos, olihan toi melkein valmiina yli viikon.. Jäi vaan lojumaan sattuneista syistä, mut ihana se minustakin on :D

Maiju kirjoitti...

Kaunis!

Outi kirjoitti...

Ihana huivi! Toi pingottaminen on kyllä ongelmallista, mutta pari isoa styroksilevyä on ihan näppärä vaihtoehto.

Jatta kirjoitti...

maiju: Tänks :D

outi: Mä oon kans miettiny tota styroksia, mut mihin ihmeeseen ne vois säilöä.. Koirat pitäis varppina purubileet jos jätän ne näkösälle ja kämppä näyttäis kotiin tullessa siltä että sinne on räjähtäny muutama säkkituoli :D
Sängyllä siis mennään kun muuta ei voi!

Villapallo kirjoitti...

En ole huiviexpertti, mutta mä olen pingottanut huivit aina olohuoneen matolla. Tila riittää eikä ole ongelmia. Laitan aina illalla pingottumaan ja aamulla on valmis. Siten varmistan ettei napero pääse huiviin käsiksi:-)

Jatta kirjoitti...

villapallo: Joo ihan hyvä vinkki! Sänky on sen 160x200 ja toi retale valloittaa koko patjan..