23. lokakuuta 2006

maanantai

Mulla on ideaähky (no vastahan tässä oli pää tyhjänä ideoista, mitäs valitat?)
Mutta onneksi mulla on myös lankaa toteuttaa ideani (Ai onneksi? Lankashoppailu on ihan parhautta! Nyt et saa hyvällä omallatunnolla ostella mitään ennenku ainakin kaks kiloa lankaa on tuhottu. Nih.)
Olispa mukavaa ku ois aikaa vaan neuloa, ommella ja näprätä.. Vaikka loma tai joku (Haha, ihan varmaan joo. Makaisit vaan takapuoli homeessa sohvalla ja söisit perunalastuja.. sillä neulontainto haistaa vapaa-ajan. Silloin se menee piiloon ja palaa vasta kun kiireet alkaa taas.)

Kesken tällä hetkellä viisi työtä. Isointa ääntä pitävät Söderat ja koetan pitää pintani etteivät ne vallan ufoudu. Ku kohta ei ole enää polvisukkakelit :( Mut kattokaa nyt ku karvakaveritkin haluaa jo puikoille! Ja yks pipo. Ja peppisukat. Ja...


Nämä kaksi karvaista kaveria ovat taas pitäneet meidät ihmiset touhukkaina. Tällai syyssateilla, rapakeleillä ja loskamoskan aikaan on joskus vaikea repiä huumoria koirien lenkityksestä. Märkänä ja kylmissään on inhaa seisoa odottamassa kun koiruudet haistelee antaumuksella ja asiantuntevasti seitsemännettä puhelinpylvästä.. Mut kai sitä ilman koiria muumioituisi sisätiloihin toukokuuhun saakka.


Loppukevennykseksi Patrick McDonnelin loistavaa sarjakuvaa linkitettynä :D

5 kommenttia :

Sini kirjoitti...

Mulla vähän sama vika. On ideoita ja on lankaa. Ainoa mitä puuttuu on aika...

Ja vielä näistä ihanista koiranlenkityskeleistä: Tsemppiä!! Et ole ainoa.

Carita kirjoitti...

Juu, aikaa lisää tarvittaisiin tännekin:)
Meidän koirat on varsinaisia hienohelmoja, sadeilmoilla riittää pikainen pisuttelu ja äkkiä takaisin sisälle lämpimään.

Rieppa kirjoitti...

Mitäs siun ääkkösille on tapahtunut. Näkyvät minulle sekamelskana, ja olen blogiasi sen verran seurannut että ei näin kyllä ennen ole ollut? Eli onko minun selaimeni hajonnut yhtäkkiä vai Blogger taas keksinyt omiaan...

Jatta kirjoitti...

sini: Kiitos tsempityksestä ;) Kyl se taas tästä lähtee kun sais lunta maahan..

carita: Meillä toi toinen on vähän nirppa, mut toinen menee semmosella vauhdilla kaikki pahimmat kurakot että ei meinaa perässä pysyä.. Ei uskois että ovat sisarukset.

rieppa: No voi rähmä! Mulla ääkköset näkyy ihan hyvin Tuliketulla ja kokeilin Explorerilla myös eikä näkyny mitään outoa. Ilmottakaa ihmeessä jos ongelma on yleinen!

Tanja kirjoitti...

Toi sarjis on niin hyvä. ;) Just tollasen takia mä oisin ottanut kissan, mutta joku muu halusi koiran...jota sitten mä lenkitän sateessa. En silti vaihtais tota nyt kissaan, mutta joskus vielä haluan kissankin.
Ps. Kun oot "linjoilla" niin pistä viestiä, voisin vähän tehdä tilausta...!