19. marraskuuta 2006

myöhäinen murmeli

Miekin olin messuilla. Pää oli pipi ja ajatus tökki mahottomasti, siksipä saalis jäi ihan liian vaisuksi. Arvatkaa vaan ketuttaako ja mieleen jäi kummittelemaan ihan pahiten Atacaman Alpakkalanka. Sitä on pakko tilata tai jotain, pehmoinen vyyhti riesas mua unessa asti.

Mut sain mää jotain. Ja näille on käyttökohdekkin selvä, siitä sitten loppuviikosta lisää.


Toikalta vanhaa tuttua alpakkavillalankaa, Sinellistä helmiä ja Vuorelmalta Addit. Mun ekat puikkojen ferrarit pääsee tositoimille kun saan kolmiohuivisuunnitelmani kokeiluasteelle. Langat on jo tätä projektia varten haalittu, kiitos Raijan jonka messusaalis on muuten melkoisen upea :o
Muiden Tamperelaisten messulöytöjä pääsee näppärästi tiirailemaan Lauran kautta joka jaksoi linkittää meidät kaikki messuilijat. Kiitos muuten kaikille seurasta! Ens vuonna esitän migreenihiirelle toivomuksen että se antais mun messuilla yksikseni.


malli: peruspipa (84s)
lanka: Novitan Wool 50g ja Tango 50g
puikot: 3,0


Tilauspipo, ei mahtunu mun päähän joten kisu mallittaa. Jos se vaikka sais sen mun migreenihiiren kiikkiin.

3 kommenttia :

katinkontti kirjoitti...

Harmi kun ei ollut messufiilareita! Onneksi melkein kaikkea saa tilattua netistä jos/kun silmitön himo iskee. ja jos on hinku messuille niin eikö Helsigissä ole naisten joulumessut ihan kohta.

Vilma kirjoitti...

Voi surku sua. Lähetäänkö yhessä lohtureissulle Tampereen lanka- ja käsityökauppohin? :) Mustakin tuntuu etten mä hyödyntäny messuja tarpeeks, ja nyt tajusin etten sit ees muistanu kattoo lankaa Lacy Kerchiefiin. Ja pitäis ostaa lankaa Shetland triangleenkin. Koska mennään? :D

Jatta kirjoitti...

Kati: Joo, onneksi kusti polkee ja tilaan langat aika varmasti pikapuoliin :)

Vilma: Mennään vaan, vaikka loppuviikosta! Harmi että Treen kaupat on messuihin nähden ihan taviksen tylsiä :P