3. joulukuuta 2006

loppuvan langan syndrooma

Täällä ei onnistu sitten niin mikään! Kaikki nopeat välityöt on menny ihan reisille langan loppuessa viime hetkillä. Hemmetti sentään että voi ärsyttää.


Nallepipo, johon viimeksi ihan varppina riitti kerä Funnyä, ei edennyt edes kavennuksiin saakka ennen langan loppumista. Miten voi olla? Liian tiukka käsiala..? Hmph.

Palmikkopipo ohjeineen hyytyi ihan viime metreille langan loppuessa. Samat mitat, sama lanka, samat puikot, KUI?!?

Pupupipo Vilman jalanjäljissä jäänee korvattomaksi. Ellen sitten pihistä lankaa yhdestä kaulaliinasta joka on jääny vähäiselle käytölle. Mutku se purkaminen on niin raskasta :P


Valitinko tarpeeksi :D Se nyt vaan on sillee että inhoan töitä jotka jää roikkumaan minusta johtumattomista syistä. Yääh..

5 kommenttia :

laurakoo kirjoitti...

Voi ei, tiiän tasan tuon tunteen. Langan loppuminen on niin peestä. Huivista on helppo tehdä vähän nysempi, mut entäs jos pipo jää lakea vaille, tumput ilman peukkuja tai sukista puuttu kärjet. Höh.

Jatta kirjoitti...

Heii, sää oot vaihtanu nikkiä :)

Mun tarvii huomenna mennä lankakaupoille, sit oon taas jämälankojen kanssa ihan ihmeissäni.. Mut kyl se tästä :)

Vilma kirjoitti...

Kurjaa toi langan loppuminen. :/ Mulla on luonnonvalkoista Tangoa, jos siitä ois apua..? Voisin tuoda torstain neuletapaamiseen.

Jatta kirjoitti...

Voi, olis ollu apua, mut ehdin jo aloittaa kaulaliinan purkamisen :( Ja on hiiiidasta, voi huh. Sitäpaitsi, mulla on torstaina iltavuoro, jää neulemiittinki väliin :P Mut kiitti kuiteski! Koskahan ehittäis nähdä..

laurakoo kirjoitti...

Juu, niin tein kun alkoi kaimoja olla joka oksalla. Höh, mä olin neuleblogilandian eka; niiden muiden olis pitänyt erottautua jotenkin eikä mun :)

Toivottavasti lankashoppailukeikka auttoi!