16. huhtikuuta 2007

(don't) push the button

Vaatteiden muokkaaminen ei ollutkaan mikään nopea homma, joten miun sunnuntaituunailut kutistui melko säälittäväksi saavutukseksi. Lisäksi homma jäi pahasti kesken kun blogiakin "piti" alkaa härkkimään uusille väreille. Nämä huhtikuiset puolihelteet on tainnu pehmentää pään.. sinkoilen hommasta toiseen pystymättä kuitenkaan keskittymään mihinkään kovin pitkää aikaa kerrallaan.


Slipoveri on joutunu jäähylle ainakin toistaiseksi. Se kohta jossa ruskeat kukat on tehty vaaleanpunaiselle pohjalle on alkanu tökkiä. Jokin siinä on väärin ja rumaa. Ikävä kyllä oon edistynyt kuvasta jonnin verran eteenpäin, saan purkaa melkoisesti jos haluan kohdan pois. Mutta tuleeko neuletta pidettyä jos muutama rivi ällöttää?

Tässäpä aasinsilta ostaa lankaa (ja kengät?) Varaneule puikoille, slipari karanteeniin ja sohvalle ;)

15 kommenttia :

Hansu kirjoitti...

Paita sai melkoisen piristyksen tuunauksellasi! Haa, mullapa on samanlaiset kengät!ihasts2

Maiju kirjoitti...

Mun mielestä ne ruskeat kukat siinä sliparissa on ihan huiput! Elä vaan koske niihin.. ;)

Tosin niinhän se menee, että jos jokin tökkii, niin on parempi purkaa, kuin jättää tökkivyyden takia käyttämättä.

Hansu kirjoitti...

Hei taas, töskin jotain näppiksen kanssa ja toi viimenen sana ihasts jotain on ihan ylimääränen. Voi sen vaikka käsittää ihanaksi :)

Jatta kirjoitti...

hansu: Hei muuten, niin onki! Eikös olekkin ihan maailman parhaat kesäpopot ;)
Mä luulin että toi "ylimäärä" tuolla perässä oli jonkun animoidun hymiön koodi joka ei vaan toimi mulla. Ahhah ku oon tonttu :D

maiju: Kuule voi olla etten koskekkaan. Ku mieskin sano että se on paidan paras mallineule. Siis mun MIES joka ei yleensä vaatehommiin ota kantaa, kai sitä sitten pitäis kuunnella... Mietin huomiseen.

Piikkari kirjoitti...

Hei, mutta maku voi muuttua! Jos ne vaan vaativat totuttelua?

Mahtava neule siitä tulee, tykkäsit tai et! Ja toi paita on ihana. Voi kun osaisin ommella (edes nappi ei pysy kiinni, näin on).

Hansu kirjoitti...

On tosi makeet ja myös halvat kengät :) Mulla on samanlaiset pronssinvärisetkin, mutta ne ei oo auki takaa.

ps kirjoitti...

Kiva piristys tuohon paitaan tuli noilla napeilla!En kuitenkaan väitä et se ois ollu jotenkin tylsä ennen niitä! Hyvä idid tuo rusetti ton napin keskellä, tai siis niinku kiinnikkeenä.

sannero kirjoitti...

Tuunailua, jes. Loistokkaalta näyttää, ainakin mun mielestä.

Samoin tykkään hirmusesti sliparista, eikä sinää mun mielestä oo mitään rumaa. Toiset tykkä toiset ei. Ehkä sun pitää antaa sen vähän hautua ja odotella, jos se siitä sitten. Tai sittewn vaan julmasti purkamaan...

Jatta kirjoitti...

piikkari: Meni se slipari purkuun niin että viuh vaan! Mut taas mennään etiäpäin ja nyt näyttää paremmalta. Mulla todellakin tulee kammo kohta tehdä mitään itsesuunniteltua ku aina saa tahkota.
Ja hei ei kaikkien tarvi osata ommella ees sitä nappia ;)

hansu: Oli halvat juu! Pakko suojata ne hyvin ettei oo heti ruskeat koko kengät ku astuu ulos..

ps: Kiitos! Paita on kyllä vielä ihan kesken, laitan posseerauskuvia sitten ku teen homman valmiiksi asti.

sannero: Tuunailusta saan parhaat kiksit. Uuden ostaminen tuntuu välillä niin kurjalta kun kaappi on täynnä lähes käyttökelpoista vaatetta.

Kamicha kirjoitti...

Voi, minusta ne ruskeat kukat oli niin hauskoja, tuli mieleen Habbo-hotelli! Mutta parempi varmaan näin, olen itsekin kova purkamaan, jos joku ei miellytä...

Onko sinulla muuten joku isoäidinneliöprojekti kesken, muistelen, että sellaisesta aikaisemmin mainitsit? Itse ajattelin hommata langat suurehkoon neliöpeittoon, kerään parhaillaan rohkeutta.

Jatta kirjoitti...

kamicha: Oli niissä kukissa oma viehätyksensä. Mut olis pitäny tehdä koko paita semmosella hassuttelumeiningillä, noihin siroihin kuvioihin se ei oikein sopinu mukaan.

On mulla neliöt kesken, niitä on peräti 11 valmiina.. Kaks luentopäivää oon niitä väkertäny, armottoman hidasta. Ja sopivaa puuhastelua kun muuta ei keksi ;) Eli suosittelen!!

Miksköhän en ollu huomannu sun paria viime päivitystä ollenkaan.. Blogilista hitailee tms :(

Nuttula kirjoitti...

Tuo nappijutskailu on kyllä hauskan näköistä! Siitä neuleesta tulee varmasti tosi hieno valmiina, odotan innolla! Ja kiva popot :)

minna kirjoitti...

Kengät näyttää tasi hauskoilta, mistäs niitä löytää?

Jatta kirjoitti...

nuttula: On se kyllä kiva vaikka ostoneule onkin. Uskomattoman iso homma vaan tuollaisessa näpertämisessä on.

minna: Minä tilasin omani Josefssonsilta, niitä oli nettitarjouksena mutta kuvastoista ei löydy... ja ei löydy muuten enää netistäkään, taitaa olla loppu :(

Soile kirjoitti...

Minä joskus värkkäsin sitä Phildarin nappipuseroa jostain toisesta paidasta puretuista langoista. Ei sitten näyttänyt hyvälle enää uudelleen neulottuna, joten siihen jäi. Jos sitten joskus, se on niin hauska.