18. marraskuuta 2012

makkari

Täällä on tänään nukuttu oikein urakalla. Minä flunssaani ja mies poikien saunailtaa. Sunnuntait on sitten ihan parhaita: kotona ei ole minnekään kiire ja töissä ollessaan tietää saavansa tuplapalkan! Maanantait sen sijaan saisi mun puolestani manata vaikka hornan kuiluun :P


Tarkoitus on ollut lisäillä kuvia uudesta kodista sitä mukaa, kun huoneet on saatu sisustettua valmiiksi. Olohuone olisi toiveissa saada siihen tilaan jouluksi, työhuoneen kanssa mennee keväälle. Niisk.

Makkari sen sijaan on ollut valmiina jo jonkin aikaan!


Kuten jo aiemmin olen todennut, olen aika tylsä sisustaja. Värit on neutraaleja ja lämpimiä, kaikkeen muuhun kyllästyn ärsyttävän nopeasti.


Makuuhuone on kyllä yksi kodin tärkeimmistä huoneista mulle. Vielä joskus meillä on niin iso makkari, että sinne mahtuu erikoisleveä parisänky  Ja ehkä sen pitäisi olla erikoispitkäkin, me hujopit kun nukutaan kintut sängystä ulkona jatkuvasti.. Jos mies on yövuorossa, niin pitää hemmetti vie nukkua kippurassa ettei sängynalusmörkö nappaa nilkasta kiinni :P


Taidanpas alkaa harkitsemaan vällyjen väliin vetäytymistä, niin olen sitten parhaassa iskussa maanataita varten ;)

Huippista viikkoa kaikille!

23 kommenttia :

Susanna kirjoitti...

Ihana valoisa makkari!

Onko tää nyt sitä indiedaysin tuomaa uutta kivaa, kun eteen lävähtää puolen sivun kokoinen samsungin mainos? Toivottavasti saat tosi paljon rahaa tai ees jotain siitä hyvästä, on meinaan melkoisen ärsyttävä :)

Janika kirjoitti...

Kaunis makkari! Mua kuitenkin huvitutti eniten tässä postauksessa tuo sängynalusmörkö. Nimim. hyppään sänkyyn ja sängystä, jalkoja ei voi laittaa sängyn viereen lattialle :D (31v)

Anonyymi kirjoitti...

Onpas kaunis ja eteerinen! Ja tuo lamppu, ooh! Ja nuo lakanat, iih! Sulla on selkeesti näkemystä ihan kaikilla aloilla.

Marsvin

enkulin käsityöt kirjoitti...

Todella kaunista. Ihana tuo lamppu.

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten levollisen kaunis makkari!

Susanna: Mä luen Jattaa ja muita neulekamuja Ravelryn kautta, pysyy indiedaysit kaukana :)
t. oddcherry

Neulisti kirjoitti...

Oi, mitkä lakanat! Ihanat!

Jatta kirjoitti...

Mikä ihmeen Samsungin mainos?! En näe sitä itse enkä ole antanut moiseen minkäänlaista suostumusta, hmm..

Jatta kirjoitti...

:D :D Oi kyllä, joku Jatta 12v poisti sängystään jalat (!!) pariksi vuodeksi just ton saman äärettömän realistisen pelon vuoksi :D :D

Jatta kirjoitti...

Voi kiitos Marsvin! Lakanat on Ikeasta, äippä osti häälahjaksi :) Ja lamppu on appivanhempien alunperin, taitaa olla Stockalta, merkistä ei mitään haisua :P

Jatta kirjoitti...

Kiitos <3

Jatta kirjoitti...

Kiitos oddcherry! Mä olenkin monesti miettinyt mitä sulle kuuluu <3

Mua kyllä vähän harmittaa jos täällä on joku mainos ilman mun suostumusta :(

Jatta kirjoitti...

Kiitos! Tosiaan ihan Ikeasta löytää noita :D

Lilja kirjoitti...

Mistä tilasit valon, voisin tilata sitä tännekin! ;) Kohta on taas pimeätä... Valaisin tosiaan ihana, entuudestaan tuttu Tord Boontjen suunnittelema Midsummer. :) Itse unelmoin saman henkilön suunnittelemasta Garland-nimisestä valaisimesta!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Jatta <3

Mä pölö unohdin taukoillessani mun blogin salasanat ja se on omalla sivutilalla. En oo keksinyt miten sen hakkeroisin, niin on bloggaamiset sitten jääneet. Mutta hengessä mukana edelleen :)

Jatta kirjoitti...

Selvis! Eli mainos kuuluukin olla sivulla. Itseppä lähdin leikkiin mukaan, saas nähdä tottuuko tuohon itsekkään :P

Jatta kirjoitti...

No hyvä että oot hengessä mukana, mä niin tykkään sun tyylistä :) Pysytään kuulolla!

Jatta kirjoitti...

Valo on tilattu aurinkoisena hetkenä ja sen jälkeen kuvia käsittelemällä ;D Kesää ikävä..

Kiitos kun annoit lampulle nimen! Toi Garland on tosi kaunis <3

Anonyymi kirjoitti...

Heh, olen aina kuvitellut sua lyhyeksi ihmiseksi. Paljonko sulla on pituutta?

Jatta kirjoitti...

Lyhyt, voi apua :D En mä mikään maailman pisin kuitenkaan ole, 178cm, mutta nukun "kädet suorana" joka asettaa vähän haasteita. Lisäksi mulla on pitkät jalat suhteessa muuhun kroppaan mikä siis on oikein kiva juttu muulloin paitsi housukaupoilla.. 89cm sisäpituutta on ihan minimi, koroilla vielä enemmän :P

Merjuli kirjoitti...

Tilaan sut sit sisustaan mun kodin, kun saan sellaisen ostettua. Nyt voisit päivittää mun vaatekaapin! :)

(äläkä vaan sano, ettet tee toimeksiantoja, menee mun ykkösunelma muuten pilalle)

Sun blogias jaksaa lukea, vaikka muuten en blogimaailmassa juuri käykään. Jatan kuulumisia ja tekemisiä pitää kuitenkin päästä ihastelemaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Kiitos :)

Jatta kirjoitti...

Ootko vähän ihana! Kiitos tästä kommentista niiiiin paljon <3

Emminä oikeasti osaa kyllä kenellekkään muulle kai mitään stailailla kuule :D

Anu kirjoitti...

mistä tuo päädyssä oleva lipasto on ostettu? Olis riittävän kokonen meillekin.. :)

Jatta kirjoitti...

Ihan vaan Ikeasta! Hemnes-sarjaa :)