21. heinäkuuta 2013

koru poikineen

Mä olen selkeästi korumoodissa. Näperrytyttää ihan vallan vietävästi!


Silloin tehdään kun on tekemisen meininki! Virkkasin Svarta Fåretin minikerästä kultaisia kukkia ja tein niistä korvakorut sekä rannekorun.


Luulisihan sitä että näitä on jo tehtnyt tarpeeksi, mutta äsch, enempi parempi!



Tein myös pikkuruiset miniatyyrimedaljonkikorvakorut kun vauhtiin pääsin! Mulle on kertynyt vuosien saatossa jos jonkinmoista korunosaa, niistä tekemäni valmiit tuotokset pääsevät blogin puolelle ihmeen harvoin.



Näissä koruissa ketjut, lukot ja renkaat ovat mattakullattuja, ja olen säästänyt niitä tällaisia tosi tärkeitä koruja varten. Medaljonkisarjassa on oman rakkaan lauman kuvia :)


(mekko saatu blogin kautta, SheInside)


Kelpaahan näissä keikistellä!

Nauttikaahan elämästä ihanat ♥ Näillä säillä on hyvä touhuilla sisällä kaikkea sitä, mikä saa jäädä helteellä huiskinhaiskin. Minä meinasin vähän tuunailla vanhoja vaatteita edustuskuntoon!


Just some jewelry I recently made :) Happy July everybody!

18 kommenttia :

santra kirjoitti...

Voi miten ihania!!!! :)

Jatta kirjoitti...

Oi kiitos! :D

Jaana kirjoitti...

kauniita koruja, kyllä kelpaa kanniskella laumaa noissa :)

Jonna kirjoitti...

Ihania koruja ♥ Ja miten sie aina jaksat näpertää nuo siun hiukset noin hienosti?! ♥

Jonna kirjoitti...

Ihania koruja ♥ Ja miten sie aina jaksat näpertää nuo siun hiukset noin hienosti?! ♥

Jatta kirjoitti...

Kiitos Jaana <3

Jatta kirjoitti...

Voi kiitos Jonna! En minä kovin paljoa hiuksia näperrä, nämä on aina semmosia kieputuksia nää mun kampaukset :D Näyttää hienommalta kun onkaan ;)

Laura kirjoitti...

Hermoso!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten ihania <3 !!!!
-äippä-

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahdottoman ihania nuo kultalangasta virkatut kukkakorut, aih ja voih!
t. erään bloggaajan äippä

Jatta kirjoitti...

Thank you Laura :)

Jatta kirjoitti...

Jahas, koneloma on loppunut ;) Tervetuloa takasin! Pitäisköhän mun luoda sulle blogger-profiili kun oot vallan innostunu blogeista <3

Jatta kirjoitti...

Voi että miten ihana kommentti! Kiitos kovasti <3 Äipät on parhaita!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä idea, vaikka toimiihan tämä näinkin :) -äippä-

Miisa kirjoitti...

Korut on kauniita!

Timanttu kirjoitti...

Voi kuinka kauniita koruja. Tykkään etenkin noista virkatuista! Blogissani on sinulle jotakin!

Jatta kirjoitti...

Kiitos paljon Miisa :)

Jatta kirjoitti...

Kiitos ja kiitos :D